سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آشنایی با بهترین کلاب ایرانی در دبی و امارات در سال 2021

کلاب های ایرانی در دبی

اگر قصد رفتن به امارات را دارید و یا ساکن دبی و سایر شهر های امارات هستید و میخواهید با بهترین کلاب های ایرانی و یا خارجی در دبی آشنا شوید کافی است این مطلب را تا انتها مطالعه کنید زیرا قرار است کلاب هایی را به شما معرفی کنیم که تا به حال شاید اسمشان به گوشت نخورده باشد. با ما همراه باشید و این مطلب جذاب را از دست ندهید.

قبل از معرفی بهترین کلاب ها بهتر است کمی راجب جاذبه های دبی و امارات صحبت کنیم برای آن دسته از افرادی که تا به حال به دبی نیامده اند، بعد در انتها شما را با کلاب ها آشنا خواهیم کرد.

آشنایی با دبی و جاذبه های گردشگری آن

دبی یکی از شهرهای جذاب و پر طرفدار کشور امارات است، آوازه دبی خارج از مرز های امارات و تا سراسر دنیا پیر و جوان با دبی آشنا هستند و تا حدودی با آن آشنا هستند. در ادامه نیز قصد داریم شما را با سایر جذابیت های دبی آشنا کنیم و در انتها شما را کلاب های معروف و با کیفیت آشنا کنیم پس با ما همراه باشید.

آیا میدانید بزرگ ترین چرخ و فلک دنیا در دبی است؟ آیا میدانید عمیق ترین استخر جهان در دبی است؟ آیا میدانید بزرگ ترین پارک آبی دنیا در دبی است؟ دبی شهری است که اگر سال ها در آن گشت بزنید از جاذبه های آن سیر نخواهید شد و هر روز مشتاق تر از دیروز خواهید بود که دوباره جاذبه های مختلف آن را مشاهده کنید.

کلاب های ایرانی و خارجی در دبی

کلاب های ایرانی و خارجی معروف در دبی

تفریحات در دبی بسیار متنوع و مهیج می باشند یکی از تفریحاتی که ایرانیان استقبال زیادی از آن ها می کنند کلاب ها و نایت کلاب های شبانه است. کلاب ها با پخش موسیقی زنده و پذیرایی و نوشیدنی های متنوع سبب شده اند.

در واقع کلاب ها با دیسکو هایی که در ذهنتان نقش بسته است کمی متفاوت است، کلاب ها فضای لاکچری تری دارند و بیشتر برای خانواده ها مورد استفاده قرار میگیرند اما دیسکو ها اغلب مناسب مجرد ها می باشد و خانواده ها از این مکان ها استقبال نمی کنند.

کلاب و رستوران پارسیس کلاب

اگر علاقه مند به موسیقی زنده و نوشیدنی های اعلا هستید پارسیس کلاب بهترین گزینه برای شما خواهد بود، همچنین افرادی که به یاد ایران قلیان مصرف می کنند نیز می تواند در این کلاب سفارش بدهند. همچنین در این کلاب برنامه های جذاب دیگری برای شما تدارک دیده شده است.

کلاب وایت دبی

این کلاب را جز 100 کلاب برتر جهان می دانند، کلاب وایت دبی دارای فضای بسیار بزرگ برای تعداد زیادی مهمان می باشد که همگی می توانند تجربه ای تکرار نشدنی را در این کلاب داشته باشند.

جالب است بدانید هزینه ورودی این کلاب رایگان می باشد، اما در عوض نوشیدنی های آن جا بسیار گران قیمت می باشد و ممکن است چندین هزار درهم شما خرج کنید.

بهترین کلاب های دبی در سایت رسانا

از همراهی شما بسیار خرسند هستیم امیدواریم در این دو کلاب فوق العاده لحظات بسیار نابی را کنار دوستان و خانواده سپری کنید، شما می توانید نام بهترین کلابی که در دبی رفتید را برای ما در باکس زیر ارسال کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر از رستوران های امارات و جاهای دیدنی امارات، پیشنهاد میکنیم تا رسانا را دنبال کنید و اگر به دنبال مطالب داغ و جدید هستید وبلاگ رسانامی تواند شما را در این امر یاری کند.